Careyn & Kwaliteit
Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij Careyn. Als de cliënt tevreden is over de dienstverlening en deze voldoet aan de professionele standaarden dan spreken we van kwaliteit. Kwaliteit is dus heel individueel. U bepaalt of u tevreden bent over onze zorg. Dat horen we graag.
Daarnaast is Careyn ISO
9001-gecertificeerd. Daarmee is duidelijk dat Careyn intern de
zaken goed op orde heeft, dat de klant altijd centraal staat en dat
de organisatie voortdurend en systematisch werkt aan verbetering
van het aanbod.
Voor meer informatie over ISO: klik hier.
Actiz en BTN, beide koepelorganisaties
in de zorg, hebben in overleg met de Consumentenbond, de
Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) en de LOC
Zeggenschap in Zorg leveringsvoorwaarden opgesteld. Deze
leveringsvoorwaarden kunt u vinden op onze pagina Leveringsvoorwaarden.
Klanttevredenheid
Careyn voert periodiek klanttevredenheidsonderzoeken
uit. Deze onderzoeken helpen ons om onze dienstverlening zo
goed mogelijk af te stemmen op de wensen van onze klanten. Meer
informatie over deze klanttevredenheidsonderzoeken is te
vinden onder Klanttevredenheid.
Uw mening
Careyn staat voor een hoog kwaliteitsniveau. Om dat niveau te
handhaven hebben wij uw feedback hard nodig.
Graag verwijzen wij u naar een van onderstaande pagina's:
• Compliment of klacht?
• Cliëntenraad
Privacy
Bescherming van persoonsgegevens is een groot goed dat het waard
is om zorgvuldig mee om te gaan. Daarom beschikt Careyn over een
uitgebreid Privacyreglement. U vindt ons privacyreglement onder Careyn en uw
privacy.
Vragen over kwaliteit bij
Careyn?
Heeft u vragen over de kwaliteit bij Careyn, of wilt u een
compliment of suggestie geven? Neem dan contact op via 088 - 123 99
88 en vraag naar de manager zorg in uw regio. U kunt ook
het contactformulier gebruiken.