Careyn maakt gebruik van cookies om onze content beter op uw voorkeuren af te kunnen stemmen.

Akkoord Lees meer
 

Careyn staat voor een hoog kwaliteitsniveau waarbij u centraal staat

 
kwaliteit

Careyn & Kwaliteit

Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij Careyn. Als de cliënt tevreden is over de dienstverlening en deze voldoet aan de professionele standaarden dan spreken we van kwaliteit. Kwaliteit is dus heel individueel. U bepaalt of u tevreden bent over onze zorg. Dat horen we graag.

Daarnaast is Careyn HKZ- en ISO 9001-gecertificeerd. Daarmee is duidelijk dat Careyn intern de zaken goed op orde heeft, dat de klant altijd centraal staat en dat de organisatie voortdurend en systematisch werkt aan verbetering van het aanbod.

HKZ is de Stichting harmonisatie kwaliteitsbeoordeling in de zorgsector. De stichting stelt kwaliteitsnormen op voor een groot aantal branches in Zorg en Welzijn.

ISO (International Organization for Standardization) is een internationale norm voor kwaliteitsmanagement, welke beoordeelt of de organisatie in staat is om te voldoen aan de door klanten, wet- en regelgeving en de organisatie zelf gestelde eisen.

Voor meer informatie over HKZ en ISO: klik hier.

Actiz en BTN, beide koepelorganisaties in de zorg, hebben in overleg met de Consumentenbond, de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) en de LOC Zeggenschap in Zorg leveringsvoorwaarden opgesteld. Deze leveringsvoorwaarden kunt u vinden op onze pagina Leveringsvoorwaarden

Klanttevredenheid

Careyn voert periodiek klanttevredenheidsonderzoeken uit. Deze onderzoeken helpen ons om onze dienstverlening zo goed mogelijk af te stemmen op de wensen van onze klanten. Meer informatie over deze klanttevredenheidsonderzoeken is te vinden onder Klanttevredenheid

Uw mening

Careyn staat voor een hoog kwaliteitsniveau. Om dat niveau te handhaven hebben wij uw feedback hard nodig. Graag verwijzen wij u naar een van onderstaande pagina's:

Compliment of klacht?
Cliëntenraad

Privacy

Bescherming van persoonsgegevens is een groot goed dat het waard is om zorgvuldig mee om te gaan. Daarom beschikt Careyn over een uitgebreid Privacyreglement. U vind ons privacyreglement onder Careyn en uw privacy.

Vragen over kwaliteit bij Careyn?

Heeft u vragen over de kwaliteit bij Careyn, of wilt u een compliment of suggestie geven? Neem dan contact op via 088 - 123 99 88 en vraag naar onze kwaliteitsmedewerkers. U kunt ook het contactformulier gebruiken.

 

Deel deze pagina:

Contact