Careyn maakt gebruik van cookies om onze content beter op uw voorkeuren af te kunnen stemmen.

Akkoord Lees meer
 

Kwaliteitszorg

Als gezondheidscentrum proberen wij doorlopend onze dienstverlening te verbeteren, zodat wij nog beter kunnen inspelen op uw wensen en behoeften.

...zodat wij nog beter kunnen inspelen op uw wensen en behoeften...

Suggesties of tips?

Heeft u suggesties of tips? Deze kunt u melden bij de centrumbalie via telefoonnummer 0181 - 67 00 65 of via e-mail info@gcdeakkers.nl

Kwalificaties

Onze medewerkers voldoen uiteraard aan de benodigde kwalificaties. Om goed bij te blijven volgen zij regelmatig intensieve bij- en nascholingen. Tevens wordt binnen elke beroepsgroep aandacht besteed aan intercollegiale toetsing en andere vormen van kwaliteitsbewaking- en bevordering. Waar nodig staan zij elkaar ook met raad en daad bij. Datzelfde geldt voor collega's uit andere instellingen.

Klachten

Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u klachten heeft over de dienstverlening of over een van onze medewerkers. In sommige gevallen lukt het de dienstverleners helaas niet om uw ongenoegen weg te nemen. 
Indien u klachten heeft over de zorgverlening en u komt er met uw zorgverlener niet uit, dan kunt u contact opnemen met de manager gezondheidscentra:
Mevrouw M. Kooi 
Lenteakker 3 
3206 TB Spijkenisse

Deel deze pagina:

Contact